Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административен"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, пл. "Общински" № 1, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603 414
Адрес на електронна поща: delovodstvo@haskovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от:Дирекция "Икономика и стопански дейности, управление на общинска собственост"
За прием на документи и информация за услугата:
Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1
Тел.: 038/603 384
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:- Заявление (по образец:
- Копие от актуална скица на имота/имотите (при необходимост);
- Копие на документ, доказващ собствеността/законното ползване на имота/имотите (при необходимост);
- Копие от протокол за трасиране на имота;
- Договор за независим надзор (технически контрол) - копие.
Изисквания:- Искането се подава лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено изрично пълномощно;
Процедура по предоставяне на услугата:- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по обявените начини;
- Завеждане в деловодната система;
- Проверка на приложените към заявлението документи за съответствие с нормативните изисквания и за установяване на законосъобразността им;
- Комисия от Община Хасково извършва проверка на място;
- Уведомление за откриване административно производство за издаване на заповед с правно основание чл. 34, ал. 1 от ЗСПЗЗ до всички заинтересовани страни, с предоставяне срок до 7 дни за преглед на документите по преписката, становище, писмени искания, възражения и допълнителни доказателства;
- Изготвяне на Заповед за изземване на имота/мотивиран отказ;
- Връчване на заповедта за изземване по административен път на имота/имотите от лицата, ползващи ги без правно основание и предоставянето им на собствениците/ползвателите на правно основание или мотивират отказ (срещу подпис, или изпращане с препоръчано писмо). Обжалването не спира изпълнението на заповедта, освен ако съдът разпореди друго – чл. 34, ал. 2 ЗСПЗЗ.
- Изпълнение на процедурата по чл. 34, ал. 6 ЗСПЗЗ, вкл. спиране на изпълнението или отмяна на заповедта при наличие на законовите предпоставки.
- Изпълнение на заповедта със съставяне на протокол за предаване на имота/-ите.
Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: delovodstvo@haskovo.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - значително;
Средство за идентификация – ПИК на НОИ, ПИК на НАП, УКД на НЗОК и допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
Начини на получаване на резултата от услугата:
-
Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
-
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.)