Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2138 Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на населението

      Удостоверенията за вписване в регистъра на населението се издават въз основа на данните, съдържащи се в националната и/или локалната база данни "Население" като може да се ползват и данни от регистрите на актовете за гражданско състояние.
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1
    • Закон за електронното управление - чл. 2; чл. 3; чл. 4; чл. 40
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 3, ал. 3; чл. 19
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 1 ден
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • няма нормативно определен срок
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • по реда на АПК

  • Ограничения и условности:
    • Необходими документи:

      копие от чуждестранния документ за самоличност.
      уведомително писмо от ОД на МВР или Указ за придобиване на българско гражданство.
      документи за гражданско състояние с превод на български език.
      заявление за постоянен адрес.
      адресна карта за настоящ адрес
      документ за собственост; документи за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции; други документи, доказващи собствеността или ползването на имота.
      писмено съгласие на собственика чрез декларация по образец, подадена лично или с нотариална заверка на подписа.
      нотариално заверено изрично пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, ул. "Митьо Станев" №1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: (0417)81204
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00 ч. до 13:00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане