Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
2119 Издаване на удостоверение за факти и обстоятелства по териториално и селищно устройствоОписание:
Ще Ви бъде издадено удостоверение за факти и обстоятелства по устройство на територията, за поземлен имот. Удостоверението Ви е необходимо, когато трябва да докажете съответните факти или обстоятелства.
Срок на действие на индивидуалния административен акт: безсрочно/до промяна в обстоятелствата
Срок за предоставяне: 7 работни дни
Необходими документи: Заявление по образец;
- Документ за собственост - копие;
- Удостоверение за наследници при необходимост;
- Документи за законност на сградите.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно.
Възможни начини за заявяване:
- Със заявление на гише в център за административно обслужване
- По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Размерът на таксата е регламентиран в Наредба на Общински съвет Луковит за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Луковит.
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- обикновена услуга по електронен път – 9.90 лв.
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
- лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
- чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- като вътрешна куриерска пратка.
- като международна препоръчана пощенска пратка.
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреност: високо
Средство на електронна идентификация: КЕП или ПИК на НОИ
Закон за местните данъци и такси - чл. 107, т. 5
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 11 лв.
За бърза услуга 16.5 лв.
За експресна услуга 22 лв.
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- обикновена услуга по електронен път – 9.90 лв.
Начин на плащане:
Код за вид плащане:
Технически услуги 44 80 01
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой