Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2079 Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес

      Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 95; чл. 98
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 22, ал. 2
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 1 ден
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до промяна на адреса
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • по реда на АПК

  • Ограничения и условности:
    • Необходими документи:

      - Заявление за постоянен адрес /по образец/

      - Копие от документ, доказващ собствеността или ползването на имота - документ за собственост; документ за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за ползване на социална или интегрирана здравно-социална услуга за резидентна грижа; други документи

      - Декларация на основание чл. 92, ал. 3 от ЗГР за писмено съгласие на собственика /по образец/ - когато заявителят не е собственик

      Декларацията се подписва лично от собственика пред длъжностното лице или се подава с нотариална заверка на подписа.

      - Декларация на основание чл. 92, ал. 6 от ЗГР за писмено съгласие на собственика /по образец/ - когато заявителят живее във фактическо съпружеско съжителство със собственика или ползвателя на имота

      Декларацията се подписва лично от собственика пред длъжностното лице или се подава с нотариална заверка на подписа.

      - Документ за платена такса

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, ул. "Митьо Станев" №1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: (0417)81204
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00 ч. до 13:00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане