Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Марица, гр. Пловдив,
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)907 809
Адрес на електронна поща: delo@maritsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 12:30 часа. Център за административно обслужване с работно време без прекъсване от 08:00 часа до 16:30 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи
- заявление-декларацията
- към заявление-декларацията се прилагат:
- копие от документа за ползване на обекта, представляващ заведение за хранене и развлечение, когато обектът не е собствен на заявителя и не подлежи на вписване;
- изрично пълномощно, когато заявление-декларацията се подава от пълномощник
Начини на заявяване
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване
- Устно, на гише в звено за административно обслужване
- Със заявление, подписано с КЕП и приложен документ за извършено плащане чрез Система за сигурно електронно връчване
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg
Информация за заявяване на услугата по електронен пътНиво на предоставяне на услугата по електронен път: Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
Ниво на осигуреност: Висока
Средство на идентификация: КЕП
Вие може да заявите начин на получаване на издаденият индивидуален административен акт
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Наредба за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости
Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма
За услугата се заплаща такса1. за разглеждане на документите
клас А - хотели, мотели, апартаментни туристически комплекси, вилни селища, туристически селища и вили:
- а) до 30 стаи - 200 лв.
- от 31 до 150 стаи - 500 лв.
- от 151 до 300 стаи - 900 лв.
- от 301 до 500 стаи - 1250 лв.
- над 500 стаи - 2250 лв.
клас Б - семейни хотели, хостели, пансиони и почивни станции:
- до 20 стаи - 100 лв.
- от 21 до 40 стаи - 175 лв.
- от 41 до 60 стаи - 370 лв.
- от 61 до 100 стаи - 600 лв.
- над 100 стаи - 1750 лв.
клас Б - къщи за гости, бунгала, къмпинги:
- къщи за гости за едно легло - 10 лв. на легло
- бунгала за едно легло - 8 лв. на легло
- за паркомясто за автомобил/каравана/кемпер в къмпинг - 5 лв. на брой
- за място на палатка в къмпинг - 5 лв. на брой
2. за вписване в НТР
клас А - хотели, мотели,апартаментни туристически комплекси, вилни селища, туристически селища и вили:
- до 30 стаи - 200 лв.
- от 31 до 150 стаи - 500 лв.
- от 151 до 300 стаи - 900 лв.
- от 301 до 500 стаи - 1250 лв.
- над 500 стаи - 2250 лв.
клас Б - семейни хотели, хостели, пансиони и почивни станции:
- до 20 стаи - 100 лв.
- от 21 до 40 стаи - 175 лв.
- от 41 до 60 стаи - 370 лв.
- от 61 до 100 стаи - 600 лв.
- над 100 стаи - 1750 лв.
клас Б - къщи за гости, бунгала, къмпинги:
- къщи за гости за едно легло - 10 лв. на легло
- бунгала за едно легло - 8 лв. на легло
- за паркомясто за автомобил/каравана/кемпер в къмпинг - 5 лв. на брой
- за място на палатка в къмпинг - 5 лв. на брой
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път