Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Марица, гр. Пловдив,
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)907 809
Адрес на електронна поща: delo@maritsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 12:30 часа. Център за административно обслужване с работно време без прекъсване от 08:00 часа до 16:30 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи
- Заявление за промяна в обстоятелствата, вписани в Националния туристически регистър;
- Копия на документи, удостоверяващи настъпилата промяна;
- Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник.
Начини на заявяване
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване
- Устно, на гише в звено за административно обслужване
- Със заявление, подписано с КЕП и приложен документ за извършено плащане чрез Система за сигурно електронно връчване
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg
Информация за заявяване на услугата по електронен път Ниво на предоставяне на услугата по електронен път: Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
Ниво на осигуреност: Висока
Средство на идентификация: КЕП
Вие може да заявите начин на получаване на издаденият индивидуален административен акт
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Наредба за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости
Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма, приета с ПМС 118 от 2021 г.
За услугата се заплаща таксаСъгласно чл.2, ал.3 от ТАРИФА ЗА ТАКСИТЕ, КОИТО СЕ СЪБИРАТ ПО ЗАКОНА ЗА ТУРИЗМА:
- за вписване на настъпили промени в обстоятелства в НТР и/или в регистрите по чл. 167, ал. 1 от ЗТ относно категоризирани туристически обекти, когато промяната води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение) - 50 лв.;
- за вписване на настъпили промени в обстоятелства в НТР и/или в регистрите по чл. 167, ал. 1 от ЗТ относно категоризирани туристически обекти, когато промяната не води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение) - 30 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път