Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, гр.Раднево ул.Митьо Станев 1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: 0417 81217
Адрес на електронна поща: obshtina@radnevo.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00 ч. до 12.00 ч.
12.00 ч. до 13.00 ч почивка
13.00 ч. до 17.00 ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Раднево, гр. Раднево, ул. "Митьо Станев" №1, п.к. 6260
Код за междуселищно избиране: 0417
Телефон за връзка: (0417)81204
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00 ч. до 13:00 ч.
изпълнение на услугатаЗаявителя подава заявление с придружаващи документи за услугата и администрацията го преглежда за допустимост
Начин на получаване на резултата от услугатаНеобходими документи:
- Заявление за съставяне на акт за гражданско състояние на български гражданин, който има акт по гражданско състояние съставен в чужбина /по образец/
- Заявление за вписване бащино име на детето в българския му акт за раждане /по образец/
- Заявление за връщане на оригинални документи при съставяне на акт за гражданско състояние на български гражданин, който има акт съставен в чужбина / по образец/
- Препис или извлечение от акт за гражданско състояние, съставен от български дипломатически или консулски представител или от чуждестранен местен орган по гражданското състояние
Забележка: Чуждестранния документ следва да бъдат легализиран или снабден с „апостил“, ако това е необходимо в зависимост от държавата, от която произхожда, както и да е снабден с превод на български език, заверен от Министерство на външните работи.
ачини на заявяване на услугата:
1. Лично или чрез упълномощено лице в сградата на Община Раднево
При подаване на гише е необходимо да представите документ за самоличност или нотариално заверено изрично пълномощно - в случаите, когато заявлението се подава от пълномощник.
2. Чрез лицензиран пощенски оператор
3. чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/
4. Устно, на гише в Центъра за административно обслужване – освен ако в специален закон не е прeдвидено друго.
Исканията, внесени устно, се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило.
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично или чрез упълномощено лице в сградата на Община Раднево
При получаване е необходимо да представите документ за самоличност или нотариално заверено изрично пълномощно.
2. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес
Като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
3. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Закон за гражданската регистрация
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път