Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
2057 Издаване на удостоверение за родените от майката децаОписание:
За доказване на родените от майката деца се издава Удостоверение за родените от майката деца по образец съгласно приложение №7 от Наредбата. В удостоверението се включват всички деца на майката, вписани в регистъра на населението. Датата на раждане на дете се вписва в удостоверението само когато същото няма ЕГН.
Срок на действие на индивидуалния административен акт: 6 месеца
Възможни начини за заявяване:
- Със заявление на гише в център за административно обслужване
- По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Необходими документи: Искане по образец и:
документ за самоличност /лична карта за справка/ или нотариално заверено изрично пълномощно
Срок за предоставяне: 3 дни.
Размерът на таксата е регламентиран в Наредба на Общински съвет Луковит за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Луковит.
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
експресна услуга - 8.00 лв.
експресна услуга mо електронен път - 7.20 лв.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
- чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- като вътрешна куриерска пратка.
като международна препоръчана пощенска пратка.
- по електронен път на електронен адрес.
Ниво на осигуреност - високо
Средство за електронна идентификация - КЕП или ПИК на НОИ
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Наредба №РД-02-20-6/24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 4 лв.
За бърза услуга 6 лв.
За експресна услуга 8 лв.
Срок за издаване:
- Обикновена услуга - до 3 работни дни
- Бърза услуга - в рамките на един работен ден
- Експресна услуга - до 2 работни часа
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
експресна услуга - 8.00 лв.
експресна услуга по електронен път - 7.20 лв.
Начин на плащане:
Административни услуги 44 80 07
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път