Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2057 Издаване на удостоверение за родените от майката деца

      Издаване на удостоверение за родените от майката деца
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1, във връзка с
    • Закона за семейни помощи за деца - чл. 6
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 12
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 16
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 6 месеца
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ИСКАНЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

          лично или чрез изрично упълномощено лице в Център за административно обслужване;

          устно в Център за административно обслужване;

          чрез единен портал за електронни адм. услуги на Държавна агенция„Електронно управление“ с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес:

      https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2057?mId=351&cP=1&q=2057

         чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Луковит с КЕП, на адрес:

      https://auslugi.com/public/home/lukovit/index

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Искане по образец и:

         документ за самоличност  /лична карта за справка/.

       

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

        от звеното „Български документи за самоличност“ /БДС/ при ОДМВР/СДВР или РУ към тях по постоянен адрес.

       

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН

      АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

           лично или  чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.

           чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските

      разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски  пратки и сте съгласни

      документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

         Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

         като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

         като вътрешна куриерска пратка.

         като международна препоръчана пощенска пратка.

         по електронен път на електронен адрес:……………………………………………………………………….

       

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ.

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ  

      СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ЛУКОВИТ.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане