Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Дирекция "Финансово стопански дейности и административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Кресна, гр. Кресна,
Код за междуселищно избиране: 00359
Телефон за връзка: 74338887
Факс: 074338730
Адрес на електронна поща: kresna_gl.schet@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, от 12.00 до 13.00 - почивка
заявлениезаявление по образец;
лична карта;
платена такса.
Процедури, документи, описаниеЩе Ви бъде издадено удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес.
Кой може да заяви услугата:
Лицето, за което се отнася удостоверението за постоянен адрес;
Упълномощено лице след представяне на нотариално заверено изрично пълномощно;
Законни представители.
Заявителят или изрично упълномощено лице подава попълнен образец Адресна карта за настоящ адрес, с приложените документи в административното звено, отговорно за предоставяне на услугата, към Общинска администрация.
Адресната регистрация се извършва веднага, когато адресът е включен в националния класификатор на настоящите и постоянни адреси в Р България, а при заявяване на адрес, който не е включен в националния класификатор услугата се извършва в срок до 7 работни дни.
За да заявите услугата, трябва да подадете следните документи:
Адресна карта за настоящ адрес;
Уведомително писмо от МВР за разрешено постоянно пребиваване или удостоверение от МП за придобито българско гражданство (за чужденци);
Документ за собственост; договор за ползване на имота за жилищни нужди; декларации по чл.92, ал.3 и чл.92, ал.6 от ЗГР за съгласие на собственика на имота за извършване на адресна регистрация по постоянен адрес; настанителна заповед или договор за наем за лица настанени в държавни или общински жилища; договор за предоставяне на социални услуги; договор за настаняване в специализирани институции;
Ксерокопие от нотариален акт или ксерокопие от договор за ползване на имота за жилищни нужди;
Документ за самоличност;
Декларация по чл. 92, ал. 3 от Закона за гражданската регистрация.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно.
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г., изм., бр. 69 от 11.09.2012 г., в сила от 11.09.2012 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5.00 лв. / 2.56 €
За експресна услуга 7.00 лв. / 3.58 €
Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес - 5, 00 лв.; 2,56 евро /срок за изпълнение 7 дни /, 7, 00 лв.; 3,58 евро /срок за изпълнение 1 ден/.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта