Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Дирекция "Финансово стопански дейности и административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Кресна, гр. Кресна,
Код за междуселищно избиране: 00359
Телефон за връзка: 74338887
Факс: 074338730
Адрес на електронна поща: kresna_gl.schet@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, от 12.00 до 13.00 - почивка
заявление заявление по образец;
лична карта;
платена такса.
Процедури, документи, описаниеОписание
Ще Ви бъде издадено удостоверение за промяна на настоящ адрес
Настоящ адрес е мястото, на което живеете или пребивавате в момента. Той може да е различен от постоянния Ви адрес (адресът, който фигурира в документите Ви за самоличност).
Когато смените настоящия си адрес, трябва официално да заявите промяната в срок от 30 дни. Това ще Ви осигури правото, да извършвате действия, които можете да извършвате по постоянен адрес, на територията на избраната община.
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Заявление по образец.
Документ за самоличност.
Документ за собственост върху имота или документ за ползване на имота за жилищни нужди (например договор за наем) /при необходимост/.
Декларация за писмено съгласие на собственика (ако заявителят не собственик на имота) /при необходимост.
Декларацията трябва да е подписана лично от собственика, пред длъжностното лице, или да е нотариално заверена.
Документ за платена такса.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Резултатът от административната услуга може да бъде получен по един от следните начини:
Лично от звеното за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г., изм., бр. 69 от 11.09.2012 г., в сила от 11.09.2012 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 4.00 лв. / 2.05 €
За експресна услуга 6.00 лв. / 3.07 €
Издаване на удостоверение за промени на настоящ адрес регистриран след 2000 година - 4, 00 лв.; 2,05 евро /срок за изпълнение 7 дни/, 6, 00лв.;3,07 евро /срок за изпълнение 1 ден/.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта