Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно-правно обслужване"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 2726
Факс: 052 608 858
Адрес на електронна поща: grao@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Преглед на предоставените документи
За заявяване на услугата длъжностното лице съставя протокол за устно заявяване.
При подаване на заявление за услуга по електронен път е необходимо лицето да се идентифицира с КЕП
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Протокол по образец и: документ за самоличност /лична карта за справка/; два екземпляра на документа, който се предоставя за нотариално удостоверяване; пълномощно /при необходимост/.
Начин за получаване: Лично от Информационен център
Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5.00 лв. / 2.56 €
При подаване на заявление за услуга по електронен път е необходимо лицето да се идентифицира с КЕП
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5.00 лв. / 2.56 €удостоверяване на датата и подписите на частни документи без определен материален интерес:
а) за първия подпис - 5 лв./ 2.56 €
б) при преупълномощаване таксата за подпис е в двойния размер на таксата по буква "а"
в) за всеки следващ подпис - 2 лв./1.02 €
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път