Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Монтана, гр. Монтана, ул. Извора № 1, п.к. 3400
Код за междуселищно избиране: 096
Телефон за връзка: (096)394220
Адрес на електронна поща: cao@montana.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е без прекъсване за почивки и продължава извън крайния час за обслужване на последния клиент.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
За да заявите услугата, трябва да подадете следните документи:1. Заявление по образец;
2. Документ за собственост (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.);
3. Одобрени строителни книжа (проекти, стр. р-ия и др.) - (по служебен път);
4. Акт обр. 14 за приемане на конструкцията;
5. Удостоверение за актуално състояние (само за фирми) – (по служебен път).
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща ценаИзчислява се по чл.41,т.14 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Монтана , която може да се види на линк https://www.montana.bg/свали/актове-наредби/205
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път