Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2115 Одобряване изменението на кадастрален план

      Кадастралните планове и регистрите (разписните списъци) към тях, одобрени по реда на отменените Закон за единния кадастър на Народна Република България и Закон за териториално и селищно устройство и по реда на § 40 от ПЗР на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър (ДВ, бр. 36 от 2004 г.), се поддържат от общинската администрация, като в тях се отразяват всички настъпили изменения в недвижимите имоти, по определен ред. Измененията се одобряват със заповед на кмета на общината, а за градовете с районно деление - на кмета на района.
  • На основание на:
    • Закон за кадастъра и имотния регистър - §. 4, ал. 1, т. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Ограничения и условности:
    • Преди да започнете електронно заявяване:
       

      Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран елект-ронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
      Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
      Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Изтеглете последната версия тук.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Монтана, гр. Монтана, ул. Извора № 1, п.к. 3400
Код за междуселищно избиране: 096
Телефон за връзка: (096)394220
Адрес на електронна поща: cao@montana.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е без прекъсване за почивки и продължава извън крайния час за обслужване на последния клиент.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане