Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Монтана, гр. Монтана, ул. Извора № 1, п.к. 3400
Код за междуселищно избиране: 096
Телефон за връзка: (096)394220
Адрес на електронна поща: cao@montana.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е без прекъсване за почивки и продължава извън крайния час за обслужване на последния клиент.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:1. Искане за издаване на документ.
2. Документ за платена такса.
В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:
3. Документ, удостоверяващ наличието на законното представителство.
4. Нотариално заверено изрично пълномощно.
5. Съдебно удостоверение.
6. Удостоверение от съда или досъдебен орган.
7. удостоверение от административен орган, водещ административното производство.
8. Иницииращ документ/акт.
Закон за гражданската регистрация
Закон за електронното управление
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път