Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Издаване на удостоверение за съпруг/а и родствени връзки - процедура по предоставяне на административната услугаОписание:
За доказване на семейното положение и съществуващо родство по права и съребрена линия се издава Удостоверение за съпруг/а и родствени връзки по образец съгласно приложение №6 от Наредбата. В удостоверението се попълват всички данни включени в образеца, за лицето за което се отнася удостоверението, за съпруг/а и за всички живи и починали роднини по права линия от първа степен и по съребрена линия до втора степен. Дата на раждане на съпруг/а или роднината се вписва в удостоверението само когато същите нямат ЕГН. При семейно положение неженен/неомъжена”, „разведен/а” или ”вдовец/вдовица” не се вписват данни за съпруг/а. В удостоверението могат да бъдат включени и роднини от друга степен, когато това е поискано от заявителя. Когато длъжностното лице не разполага с данни за някои от роднините, изисква служебно същите от съответната общинска администрация. Удостоверенията за роднининте, издадени от други общински администрации, могат да се представят и от заявителя. При необходимост на последния се издава удостоверение по чл.42 от АПК.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Искане по образец и:
документ за самоличност /лична карта за справка/.
Срок за предоставяне: 3 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
като вътрешна куриерска пратка.
като международна препоръчана пощенска пратка.
по електронен път на електронен адрес:……………………………………………………………………….
Ниво на осигуреност - високо.
Средство за електронна идентификация - КЕП или ПИК на НОИ.
Документи регламентиращи изискванията за предоставяне на услугатаИскане за административната услуга
Изискване и информация по гражданско състояние за административната услуга
технологична карта
Закон за гражданската регистрация
Наредба №РД-02-20-6/24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 4 лв.
За бърза услуга 6 лв.
За експресна услуга 8 лв.
Срок за издаване:
- Обикновена услуга - до 3 работни дни
- Бърза услуга - в рамките на един работен ден
- Експресна услуга - до 2 работни часа
Заплаща се фиксирана такса в зависимост от начина на предоставяне на резултат от електронната административна услуга, както следва:
- експресна услуга - 8.00 лв.
- експресна услуга по електронен път - 7.20 лв.
Начин на плащане:
Административни услуги 44 80 07
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път