Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Монтана, гр. Монтана, ул. Извора № 1, п.к. 3400
Код за междуселищно избиране: 096
Телефон за връзка: (096)394220
Адрес на електронна поща: cao@montana.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е без прекъсване за почивки и продължава извън крайния час за обслужване на последния клиент.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:01. Лиценз за регистрация на строителната фирма - изпълнител от Камарата на строителите
02. Договор за изпълнение на строежа със строител, който е вписан в Централния професионален регистър на строителя
03. Договор за упражняване на строителен надзор
04. Договор за авторски надзор с проектанта
05. Одобрен и съгласуван график за прокопаване и заповед за право на прокарване – за линейни обекти
06. Становище на КАТ, Градски Транспорт, АСРУД и др. - при дългосрочни СМР по основни направления
07. Копие от одобрен Проект „Временна организация и безопасност на движението” /ВОБД/ - при необходимост 2
08. Копие от одобрен План за управление на строителни отпадъци, в случаите когато такъв се изисква /съгласно чл. 11 от Закона за управление на отпадъците/
09. Договор за извозване на изкопни земни маси
10. Удостоверение за насочване на земни маси и строителни отпадъци
11. Маршрут за транспортиране на отпадъци и/или изкопни земни маси
12. Протокол за трасиране
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща цена100.00 лв. за обект в един поземлен имот. Таксата се увеличава с 10.00 лв. за всеки засегнат поземлен имот
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път