Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 2774
Адрес на електронна поща: mdt@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес
Преглед на заявлението и приложените документи
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Заверено копие на Удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз (Лицензия) №……………/…………….г. и списък на автомобилите към него с допълнение № …………/………20…. г..
Карта за допълнителен преглед на лек таксиметров автомобил към протокол за периодичен преглед за техническа изправност.
Заверени копия на Удостоверенията “водач на лек таксиметров автомобил”-......бр.
Удостоверение, че данъчно задълженото лице, няма задължения към община Аврен от отдел „Местни данъци и такси“.
Удостоверение, че лицето няма задължения към НАП, освен когато са отсрочени или разсрочени по реда на Данъчния процесуален кодекс; /По служебен път/
Удостоверение, че лицето няма задължения за осигурителни вноски, освен когато са отсрочени или разсрочени по реда на Кодекса за социалното осигуряване;
Заверено копие от Списък към Удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз.
Платена такса за административната услуга.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи.
Регистриране на заявлението и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към експерт за установяване на законосъобразността на приложените документи и проверка в базата данни;
Изготвяне и подписване на документа;
Получаване на Разрешителното и /или стикера по избран от заявителя начин
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 30.00 лв. / 15.34 €Издаване на разрешение за таксиметров превоз на пътници до 14 дни 30.00 лв./15,34€
При електронно заявяване - 27 лв./13.80 €
Издаване на холограмен стикер за таксиметров превоз (1 бр.) до 14 дни 10.00 лв./5,11€
При електронно заявяване - 9 лв./4.60 €
Издаване на дубликат за разрешително за таксиметров превоз до 7 дни 20.00 лв./10,23€
При електронно заявяване - 18 лв./9.20 €
Издаване на разрешително за таксиметров превоз на пътници при настъпили промени в обстоятелствата (смяна на водача, извършващ
превоза) до 7 дни 20.00 лв./10,23€
При електронно заявяване -18.00 лв./9.20 €
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта