Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2118 Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър

      Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър
  • На основание на:
    • Закон за управление на етажната собственост - чл. 44
    • Наредба № РД-02-20-8 от 11.05.2012 г. за създаване и поддържане на публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост - чл. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ограничения и условности:
    • Документи, подавани в общината за Сдружение:

      1. ЗАЯВЛЕНИЕ от сдружение
      2. ПРОТОКОЛ - учредително събрание за Сдружение
      3. СПОРАЗУМЕНИЕ за създаване на Сдружение на собствениците
      4. УВЕДОМЛЕНИЕ от Сдружение за промяна в обстоятелствата

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване"
Адрес: обл. Русе, общ. Русе, гр. Русе, пл. Свобода №6, п.к. 7000
Код за междуселищно избиране: 082
Телефон за връзка: (082)881-668
Адрес на електронна поща: mayor@ruse-bg.eu
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, звеното работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане