Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно и информационно обслужване
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора, Бул. Цар Симеон Велики 107, п.к. 6000
Код за междуселищно избиране: 042
Телефон за връзка: 614 851, 614 854 - Деловодство, 614 855, 614 885, 614 886, 614 896 - Гражданско състояние, 614 857 - Общинска собственост, 614 858 - Стопанска политика, 614 689, 614 856, 614 889 - Строителство
Адрес на електронна поща: delovodstvo@starazagora.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, От понеделник до петък, без обедна почивка.
Всеки четвъртък удължено работно време до 19:30 часа на Центъра за административно обслужване, в сградата на Община Стара Загора.
Осъществяване на контрол по строителството при откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежаЦентър за административно обслужване
Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107 - партерен етаж
Гише № 7, 8, 9 и 10 - Строителство
Телефони: (042) 614 689, 614 889, 614 856, 614 659
Работно време: 08:30-17:30 ч. (без прекъсване); всеки четвъртък до 19:30 ч.
Необходими документи:
- Заявление за осигуряване на присъствието на представител на Община Стара Загора при откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво /по образец/
- Влязло в сила Разрешение за строеж /копие/, ако е издадено преди 31.01.2018 г.
- Одобрен План за управление на строителните отпадъци /1 екземпляр/ - съгласно чл.4 от Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали
- Одобрен План по безопасност и здраве /1 екземпляр/ - когато:
1. строително - монтажните работи, които ще се извършват при строителството са свързани със специфични рискове за безопасността и здравето на работещите и ще се извършват видове работи, посочени в чл.9 ал.2 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи
2. има наличие на производствени дейности на или в непосредствена близост до строежа
3. е планирана продължителност на работите, по-голяма от 30 работни дни
4. е планирана възможност за работа на повече от 20 работещи едновременно
5. е планиран обем работа за повече от 500 човекодни
- Договор за изпълнение на строежа със строител, който е вписан в Централния професионален регистър на строителя в зависимост категория и вида на строежа и съгласно чл.14 от Закона за Камарата на строителите
- Договор за авторски надзор с проектант
- Документ за платена такса
- Изрично пълномощно - в случаите, когато искането се подава от пълномощник
Начини на заявяване на услугата:
1. на гише № 7, 8, 9 и 10 в Центъра за административно обслужване лично или чрез упълномощено лице
При подаване на гише е необходимо да представите документ за самоличност или нотариално заверено изрично пълномощно - в случаите, когато заявлението се подава от пълномощник.
2. чрез лицензиран пощенски оператор
на адрес: гр. Стара Загора, ПК 6000, бул."Цар Симеон Велики" № 107
3. по електронна поща - sz@starazagora.bg
4. чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги, поддържан от Държавна агенция „Електронно управление“- https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/1990
5. устно, на гише в Центъра за административно обслужване – освен ако в специален закон не е предвидено друго.
Исканията, внесени устно, се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило.
Срок за предоставяне на услугата:
7 дни
Такса:
Съгласно чл. 34, т. 4 от Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Стара Загора
Размерът на дължимата такса е:
1.За сгради – 0.10 лв. / 0.05 € на кв.м. застроена площ, но не по-малко от 25.00 лв. /12.78 € и не повече от 200.00 лв. / 102.26 €
2.За огради и строежи на техническата инфраструктура – 0.10 лв. / 0.05 € на линеен метър, но не по-малко от 25.00 лв. /12.78 € и не повече от 200.00 лв. / 102.26 €
Съгласно чл. 4, ал. 4 от Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Стара Загора
За административните услуги на Община Стара Загора, предлагани по електронен път, цените се определят, както следва:
• При заявяване на пълна електронна услуга, при която лицата заявяват и получават по електронен път услугата чрез използването на електронни средства – 50 на сто от таксата, определена за присъствено заявяване и предоставяне на услугите, но с не повече от 20 лева намаление.
• При непълна (частична) електронна услуга при която лицата заявяват или получават услуга от разстояние чрез използването на електронни средства - 25 на сто от таксата, определена за присъствено заявяване и предоставяне на услугите, но с не повече от 20 лева намаление.
Таксата се заплаща при подаване на заявлението за извършване на услугата.
Начини на плащане на услугата:
• В брой или безкасово с ПОС терминално устройство – на гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
• Чрез банков превод по следната сметка:
УниКредит Булбанк АД – финансов център Стара Загора
IBAN: BG62 UNCR 7000 8422 2363 84
BIC: UNCRBGSF
Код за вид плащане: 44 80 01 - такси за технически услуги
• Електронно заплащане – при заявяване на електронна административна услуга чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги. Плащането се извършва чрез Портала за електронни плащания: https://pay.egov.bg/
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. на гише № 7, 8, 9 и 10 в Центъра за административно обслужване лично или чрез упълномощено лице
При получаване на гише е необходимо да представите документ за самоличност или нотариално заверено изрично пълномощно - в случаите, когато заявлението се подава от пълномощник.
2. чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес
Като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
3. по електронен път на посочена от заявителя електронна поща – само в случаите, когато заявлението е подадено с квалифициран електронен подпис на физическо лице или юридическо лице
4. по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път