Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно и информационно обслужване
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора, Бул. Цар Симеон Велики 107, п.к. 6000
Код за междуселищно избиране: 042
Телефон за връзка: 614 851, 614 854 - Деловодство, 614 855, 614 885, 614 886, 614 896 - Гражданско състояние, 614 857 - Общинска собственост, 614 858 - Стопанска политика, 614 689, 614 856, 614 889 - Строителство
Адрес на електронна поща: delovodstvo@starazagora.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, От понеделник до петък, без обедна почивка.
Всеки четвъртък удължено работно време до 19:30 часа на Центъра за административно обслужване, в сградата на Община Стара Загора.
Подаване на ЗаявлениеУслугата може да бъде заявена на Работни места № 7, 8 и 9 в Центъра за услуги и информация, в сградата на Община Стара Загора, бул."Цар Симеон Велики" № 107 - партерен етаж.
Работно време: 08:30-17:30 ч.(без прекъсване); всеки четвъртък до 19:30 ч.
Необходими документи:
- Заявление за осигуряване на присъствието на представител на Община Стара Загора при откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво
- Влязло в сила Разрешение за строеж /копие/, ако е издадено преди 31.01.2018 г.
- Одобрен План за управление на строителните отпадъци /1 екземпляр/ - съгласно чл.4 от Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали
- Одобрен План по безопасност и здраве /1 екземпляр/ - когато:
1. строително - монтажните работи, които ще се извършват при строителството са свързани със специфични рискове за безопасността и здравето на работещите и ще се извършват видове работи, посочени в чл.9 ал.2 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи
2. има наличие на производствени дейности на или в непосредствена близост до строежа
3. е планирана продължителност на работите, по-голяма от 30 работни дни
4. е планирана възможност за работа на повече от 20 работещи едновременно
5. е планиран обем работа за повече от 500 човекодни
- Договор за изпълнение на строежа със строител, който е вписан в Централния професионален регистър на строителя в зависимост категория и вида на строежа и съгласно чл.14 от Закона за Камарата на строителите
- Договор за авторски надзор с проектант
- Документ за платена такса
- Изрично пълномощно - в случаите, когато искането се подава от пълномощник
Съставяне на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежаПротокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа /образец №2/ се подписва от лицето упражняващо строителен надзор (техническия ръководител), възложителя, строителя и от старши специалист от отдел "Кадастър и регулация".
За услугата се заплаща такса- За сгради – 0.10 лв./кв.м. застроена площ, но не по-малко от 25.00 лв. и не повече от 200.00 лв.;
- За огради и строежи на техническата инфраструктура – 0.10 лв./линеен метър, но не по-малко от 25.00 лв. и не повече от 200.00 лв.
Начини на плащане на услугата:
- в брой или безкасово с ПОС-терминално устройство на гише "Каса" в Центъра за административно обслужване
- по банков път
Банкова сметка
УниКредит Булбанк АД – клон Стара Загора
BIC код: UNCR BGSF
BG62 UNCR 7000 8422 2363 84
Код за вид плащане: 44 80 01
- по електронен път - заплащането на заявена електронна административна услуга чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги се извършва чрез Портал за електронни плащания - https://pay.egov.bg/
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път