Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Монтана, гр. Монтана, ул. Извора № 1, п.к. 3400
Код за междуселищно избиране: 096
Телефон за връзка: (096)394220
Адрес на електронна поща: cao@montana.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време е без прекъсване за почивки и продължава извън крайния час за обслужване на последния клиент.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
За да заявите услугата, трябва да подадете следните документи:1. Заявление по образец
2. Копие от документ за собственост;
3. Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) - по служебен път;
4. Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
5. Оценка за съответствието, изготвена от съответното лице по чл.142, ал.6 от ЗУТ;
6. Становища от специализирани контролни органи (РЗИ, БД, ПБЗН, АПИ) - при необходимост
7. Становище от РИОСВ (при необходимост);
8. Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
9. Два броя инвестиционни проекти.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща цена0,05% от строителната стойност на обекта, която не може да бъде по ниска от средната за страната за съответния вид строеж, но не по-малко от 300.00 лв. и не повече от 1 500.00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път