Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Екология, управление на отпадъците и природни ресурси"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Карлово, гр. Карлово, ул.Петко Събев №1
Код за междуселищно избиране: 0335
Телефон за връзка: 54521
Адрес на електронна поща: eko@karlovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:15 до 17:00, Регламентирана обедна почивка на отдел " Екология, управление на отпадъците и природни ресурси" от 12.15 до 13.00 часа.
Непрекъснато работно време само в Центъра за административно обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
адрес: гр. Карлово, ул. Петко Събев №1
електронен адрес: e-uslugi@karlovo.bg
телефон за връзка:
0335 54 500 - Централа
0335 54 520 - Гише 1 Деловодство
0335 54 521 - Гише 2 Екология и общинска собственост
0335 54 524 - Гише 4 Устройство на територията и строителство
0335 54 522 - Гише 5 Постоянна приемна на кмета
0335 54 524 - Гише 6 Гражданска регистрация
0335 54 693 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
0897098991 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
* всички обаждания се таксуват спрямо тарифния план на абоната.
работно време: от 08:15 ч. до 17:00 ч. - без прекъсване
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи.
Регистриране на заявление и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към компетентното звено.
Изготвяне на доумента;
Получаване на документа от Център за административно обслужване по избран от заявителя начин.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
1. Документ за собственост
2. Скица на имота
3. Декларация за трасиране на имота
- Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
* Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
Таксата за услугата се заплаща при подаване на искането.
НАЧИНИ НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
- на гише в Център за административно обслужване;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: e-uslugi@karlovo.bg
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
- Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Карлово, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://auslugi.com/public/home/karlovo/index.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕТА НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: няма законово регламентиран срок
Начини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за сигурно електронно връчване
Закон за опазване на селскостопанското имущество
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 20.00 лв. / 10.23 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път