Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията, техническа инфраструктура и опазване на околната среда""
Адрес: обл. Монтана, общ. Лом, гр. Лом, Дунавска 12, п.к. 3600
Код за междуселищно избиране: 0971
Телефон за връзка: 097169195; 69126; 69121; 69122
Факс: (0971)097166026
Адрес на електронна поща: lom.municipality@lom.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12.30 до 13.00
Необходими документиЗа да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
1.Заявление по образец;
2. Документ за собственост;
3. Доказателства относно непълнотата или грешката (геодезически измервания, комбинирана скица и др.);
4. Скица-проект за изменение на кадастралния план.
5. Удостоверение за наследници (при необходимост)
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и изрично нотариално заверено пълномощно
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:Ниво на осигуреност – ВИСОКО
Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
Закон за устройство на територията
Закон за кадастъра и имотния регистър