Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията, техническа инфраструктура и опазване на околната среда""
Адрес: обл. Монтана, общ. Лом, гр. Лом, Дунавска 12, п.к. 3600
Код за междуселищно избиране: 0971
Телефон за връзка: 097169195; 69126; 69121; 69122
Факс: (0971)097166026
Адрес на електронна поща: lom.municipality@lom.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12.30 до 13.00
Необходими документи
1. Заявление по образец
2. Документ за собственост, документ за учредено право на строеж в чужд имот или документ за право да се строи в чужд имот по силата на специален закон
3. Протокол за определяне на строителна линия и ниво, с резултатите от проверките на достигнатите контролирани нива
4. Заверена заповедна книга
5. Акт обр.14 за приемане на конструкцията
6. Констативен акт по чл.176, ал.1 ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа, с приложени към него протоколи за успешно проведени единични изпитвания на машини и съоръжения
7. Документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите
8. Документ за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 ЗУТ за предадена екзекутивна документация, ако такава е необходима
9. Договор с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура
10. Технически паспорт на строежа съгласно чл.176а, чл.176б от ЗУТ
11. Други документи, изискващи се по закон, съобразно спецификата на строежа
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
Ниво на осигуреност – ВИСОКО
Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща ценаСПОРЕД ПЛОЩТА И ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕТО НА ИМОТА
Регистриране и въвеждане на строежи в експлоатация, издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация за видовете строежи от IV и V категория:
А) За жилищни сгради с площ както следва:
- До 200 кв.м.;
150.00
- От 201 кв. м. до 400 кв.м.;
300.00
- Над 400 кв.м.
350.00
Б) За сгради със смесена функция и обща РЗП /жилищна, производствена, обществено обслужваща, търговия/ с площ както следва:
- До 200 кв.м.;
200.00
- От 201 кв. м. до 400 кв.м.;
300.00
- Над 400 кв.м.
400.00
В) Сгради за производство, търговия и обществено обслужваща функция /без жилищна функция/ с площ както следва:
- До 200 кв.м.;
250.00
- От 201 кв. м. до 400 кв.м.;
350.00
- Над 400 кв.м.
550.00
Г) За линейни обекти
150.00 лв./км., мин. 150, макс. 3000
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път