Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2061 Допускане на изменения в одобрен инвестиционен проект

      Допускане на изменения в одобрен инвестиционен проект
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 154, ал. 1; чл. 154, ал. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • ГЛАВЕН АРХИТЕКТ
  • Срок за предоставяне:
    • 30
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Постоянен.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • РДНСК
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • СЪД
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • В 14-дневен срок по реда на глава Десета от Административнопроцесуалния кодекс пред компетентния Административен съд.

  • Ограничения и условности:
    • Процедура по подаване на заявлението
      Заявлението по образец с необходимите документи може да подадете:

      ·           Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·           Чрез лицензиран пощенски оператор.

       

      Необходимо документи: Заявление по образец и:

      ·            Документ за собственост.

      ·            Оригинална виза за проектиране или цветно копие на ПУП (по служебен път).

      ·            Проекти в 3 комплекта с части: архитектурна, конструкции/констр.експертиза, ЕЛ, ВиК,  ВП с трасировъчен план, ОВКИ, ТТЕ, ПБЗ.

      ·            Оценка за съответствие на част ”Конструктивна” по чл.142, ал.10 от ЗУТ.

      ·            Оценка за съответствие по чл.142, ал. 6 от ЗУТ.

      ·            Решение по оценка на въздействието върху околната среда (при необходимост).

      ·            Договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техн.инфраструктура.

      ·            План по чл.11, ал.1 от Закона за управление на отпадъците, в обхват, определен в Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали (при необходимост).

      ·            Оценка за съответствие по чл.142, ал. 11 от ЗУТ.

       

      С необходимите документи може да се снабдите както следва:

      ·           Агенция по вписвания.

      ·           Община Лом.

      ·           Проектант.

      ·           Правоспособен инженер конструктор.

      ·           Експертен съвет или регистрирана фирма консултант.

      ·           РИОСВ.

      ·           Експлоатационни дружества.

      ·           Правоспособен проектант.

      ·           Физически или юридически лица.

       
      Заплащане на изчислената такса
      Вие трябва да заплатите такса в размер на:

      ·          Таксите варират в зависимост от квадратурата на обекта.

       

      Начин на плащане:

      ·            На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.

      Срок на одобряване:

      ·          30 дни – чл.144, ал.3, т.2 от ЗУТ.

      ·          14 дни - чл.144, ал.3, т.1 от ЗУТ.

       


      Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:

      •        Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      •        Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o       Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o       Като вътрешна куриерска пратка.

      o       Като международна препоръчана пощенска пратка.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията, техническа инфраструктура и опазване на околната среда""
Адрес: обл. Монтана, общ. Лом, гр. Лом, Дунавска 12, п.к. 3600
Код за междуселищно избиране: 0971
Телефон за връзка: 097169195; 69126; 69121; 69122
Факс: (0971)097166026
Адрес на електронна поща: lom.municipality@lom.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12.30 до 13.00
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане