Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията, техническа инфраструктура и опазване на околната среда""
Адрес: обл. Монтана, общ. Лом, гр. Лом, Дунавска 12, п.к. 3600
Код за междуселищно избиране: 0971
Телефон за връзка: 097169195; 69126; 69121; 69122
Факс: (0971)097166026
Адрес на електронна поща: lom.municipality@lom.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12.30 до 13.00
Необходими документи
1. Заявление - по образец
2. Документ за собственост /нотариален акт, договор за покупко-продажба и др./
3. Удостоверение за наследници (при необходимост)
4. Задание по чл. 125 от ЗУТ
5. Графично предложение за изменение съгласно чл. 135 ал. 2 от ЗУТ
6. Становище от РИОСВ, ЧЕЗ, ВиК и Басейнова дирекция /при необходимост/
7. Писмено съгласие на основание чл. 134, ал.7 от ЗУТ /при необходимост/
Процедура по подаване на заявление
Подава се заявление в свободен текст.
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление,
Разрешение за изработване на проект за подробен устройствен план може да се даде по искане и за сметка от заинтересувани лица – собственици на поземлени имоти, концесионери, лица, които имат право да строят в чужд имот по силата на закон, или други лица, определени в закон. Разрешение за изработване на проект за подробен устройствен план на част от урбанизирана територия (с изключение на селищните образувания с национално значение) в обхват до един квартал, се дава със заповед на кмета на общината по предложение на главния архитект.
Процедура по получаване на готовия документ или отказа
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
• Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
• По електронен път на електронен адрес: ……………………………………………………………………...……………………………………………………………………….
• Чрез Системата за сигурно електронно връчване в профил
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
Ниво на осигуреност – ВИСОКО
Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 25.00 лв. / 12.78 €
За бърза услуга 50.00 лв. / 25.56 €
За експресна услуга 75.00 лв. / 38.35 €
Издаване на разрешения за проектиране на подробни градоустройствени планове
- За урегулирани поземлени имота /парцела/ в строителни граници;
15.00
- За урегулирани поземлени имота /парцела/ извън строителните граници;
25.00
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път