Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията, техническа инфраструктура и опазване на околната среда""
Адрес: обл. Монтана, общ. Лом, гр. Лом, Дунавска 12, п.к. 3600
Код за междуселищно избиране: 0971
Телефон за връзка: 097169195; 69126; 69121; 69122
Факс: (0971)097166026
Адрес на електронна поща: lom.municipality@lom.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12.30 до 13.00
Необходими документи1. Заявление - по образец
2. Документ за собственост
Приемане на заявлението и проверка на документите
Заявлението по образец с необходимите документи може да подадете:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП.
Необходими документи: Заявление по образец и:
· Документ за собственост
· Удостоверение за наследници (ако е необходимо).
С необходимите документи може да се снабдите както следва:
· Агенция по вписванията
· За имот държавна собственост – областен управител, за имот общинска собственост – община Лом
Заплащане на дължимата такса
Начин на заплащане:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
• Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
• Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП.
• По банкова сметкана Община Лом.
Срок за издаване на скицата:
· 7 дни – за обикновена услуга.
· 4 дни – за бърза услуга.
· 2 дни – за експресна услуга.
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
• Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
• По електронен път на електронен адрес: ……………………………………………………………………...……………………………………………………………………….
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:Ниво на осигуреност – ВИСОКО
Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
Закон за кадастъра и имотния регистър
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 8.00 лв. / 4.09 €
За бърза услуга 16.00 лв. / 8.18 €
За експресна услуга 24.00 лв. / 12.27 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път