Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройствени схеми и планове, кадастър и регулация, инвестиционни проекти и контрол по строителство"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Карлово, гр. Карлово, ул.Петко Събев №1
Код за междуселищно избиране: 0335
Телефон за връзка: 54524
Адрес на електронна поща: tsu@karlovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:15 до 17:00, Регламентирана обедна почивка от 12.15 до 13.00 часа.
Непрекъснато работно време само в Центъра за административно обслужване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗаявяванеЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
адрес: гр. Карлово, ул. Петко Събев №1
електронен адрес: e-uslugi@karlovo.bg
телефон за връзка:
0335 54 500 - Централа
0335 54 520 - Гише 1 Деловодство
0335 54 521 - Гише 2 Екология и общинска собственост
0335 54 524 - Гише 4 Устройство на територията и строителство
0335 54 522 - Гише 5 Постоянна приемна на кмета
0335 54 524 - Гише 6 Гражданска регистрация
0335 54 693 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
0897098991 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
* всички обаждания се таксуват спрямо тарифния план на абоната.
работно време: от 08:15 ч. до 17:00 ч. - без прекъсване
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи.
Регистриране на заявление и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към компетентното звено.
Изготвяне на доумента;
Получаване на документа от Център за административно обслужване по избран от заявителя начин.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
1. Заявление;
2. Документ за собственост;
3. Удостоверение за наследници (при необходимост)
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- на гише в Център за административно обслужване;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: e-uslugi@karlovo.bg
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
- ниво на предоставяне на услугата – Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
- интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.karlovo.bg;
- средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност
- Ниво на осигуреност - високо;
- Средство за идентификация - КЕП
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-майл адрес
- Чрез системата за сигурно електронно връчване
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Закон за кадастъра и имотния регистър
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 40.00 лв. / 20.45 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- На гише в административно звено за обслужване в брой
- По банков път
IBAN: BG81FINV91508416025382;
BIC: FINVBGSF;
Банка: „ПИБ АД-КЛОН КАРЛОВО, УЛ.ГЕНЕРАЛ КАРЦОВ №6;
Кодът за вида плащане е: 448090
- На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
- По електронен път
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път