Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2033 Възстановяване или промяна на име

      Възстановяване или промяна на име
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 19а
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • до 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Заявяване на услугата
      Заявителят подава заявление/молба по чл. 19а и § 17 от ПЗР към Закона за изменение и допълнение на Закона за гражданската регистрация

       (обн., ДВ, бр. 55 от 2015 г.)/по § 1б от ПЗР от Закона за гражданската регистрация)
      Изготвяне на преписка
      По подадените заявления (молби) за възстановяване и промяна на име длъжностното лице по гражданско състояние извършва пълна проверка в регистрите на актове за гражданско състояние и регистъра на населението. Когато длъжностното лице по гражданското състояние не разполага с всички актове за гражданско състояние, където лицето е титуляр, страна или родител, както и с личния му регистрационен картон, служебно изисква същите от общинската администрация, където те се съхраняват.
      Изготвяне на решение
      Когато са налице условията за възстановяване и промяна на името, длъжностното лице по гражданското състояние изготвя решение за възстановяване или за промяна на име. С решението си длъжностното лице по гражданското състояние може да направи и отказ за възстановяване и промяна на име. Решението се изготвя по реда на чл. 59, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс. Решението се връчва на лицето или се изпраща с обратна разписка на посочения от него адрес.

      Решението се изготвя в три еднообразни екземпляра - за лицето, за отразяване в акта му за раждане, за съхранение към заявлението (молбата).

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно правно и информационно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. Монтана, общ. Бойчиновци, гр. Бойчиновци, гр.Бойчиновци, ул."Гаврил Генов" № 2, п.к. 3430
Код за междуселищно избиране: 09513
Телефон за връзка: (09513)22-36
Адрес на електронна поща: kmet@boychinovtsi.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Центъра за административно обслужване работи без прекъсване от 08.00 до 17.00 часа
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане