Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията, техническа инфраструктура и опазване на околната среда""
Адрес: обл. Монтана, общ. Лом, гр. Лом, Дунавска 12, п.к. 3600
Код за междуселищно избиране: 0971
Телефон за връзка: 097169195; 69126; 69121; 69122
Факс: (0971)097166026
Адрес на електронна поща: lom.municipality@lom.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12.30 до 13.00
Необходими документиПодаване на заявлението
Заявлението по образец с необходимите документи може да подадете:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
Необходими документи: Заявление по образец.
В случай, че заявлението се подава чрез пълномощник: Пълномощно.
Заплащане на услугата
Дължима такса: По базисни цени за учредяване право на прокарване или преминаване на съоръжение на техническата инфраструктура, преди издаване на заповед за учредяване.
Начин на плащане:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
•
• По банкова сметка на Община Лом:
Ние ще Ви предоставим удостоверението в срок:
· 30 дни.
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
· Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
· Като вътрешна куриерска пратка.
· Като международна препоръчана пощенска пратка.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:Ниво на осигуреност – ВИСОКО
Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
Закон за устройство на територията