Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устройство на територията, техническа инфраструктура и опазване на околната среда""
Адрес: обл. Монтана, общ. Лом, гр. Лом, Дунавска 12, п.к. 3600
Код за междуселищно избиране: 0971
Телефон за връзка: 097169195; 69126; 69121; 69122
Факс: (0971)097166026
Адрес на електронна поща: lom.municipality@lom.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12.30 до 13.00
Необходими документи1. Заявление - по образец
2. Сертификат на типов обект
3. За обекти по индивидуален проект - части Архитектурна, Конструктивна, Електро и ВиК
Подаване на заявление по образец
Заявлението по образец с необходимите документи може да подадете:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· На e-mail: lom.municipality@lom.egov
Необходими документи: Заявление по образец и:
· Документ за собственост
· Договор за наем.
· Съгласувана и одобрена схема
Начин на плащане:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП.
· По банкова сметка на община Лом:
Срок за издаване на разрешението или отказа и предаване на заявителя
Срок:
14 дни.
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
· По електронен път на електронен адрес: ………………………………………………………………………………….
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване в профил ……………………………………………………………..
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:Ниво на осигуреност – ВИСОКО
Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 15.00 лв. / 7.67 €
За бърза услуга 30.00 лв. / 15.34 €
За експресна услуга 45.00 лв. / 23.01 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път