Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, информационно обслужване и финанси"
Адрес: обл. Монтана, общ. Лом, гр. Лом, ул. Дунавска 12, п.к. 3600
Код за междуселищно избиране: 0971
Телефон за връзка: (0971)097169140, 097169120; 69134; 69169; 69130
Адрес на електронна поща: lom.municipality@lom.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, почивка от 12.30 до 13.00
ИсканеИзисквания и необходими документи:
1. Искане-по образец
2. Документ за самоличност
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
Ниво на осигуреност – ВИСОКО
Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
Приемане на заявлението
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
· Пълномощно (при необходимост).
Изисквания, процедури, указания
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Постъпили по официален път писма/ Искане в свободен текст;
Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник;
Платена такса за административната услуга.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към специалист „ГРАО”;
Проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация, в регистъра за населението, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК) и изготвяне на отговор;
Изготвяне на удостоверението;
Получаване на решението по избран от заявителя начин
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Граждански процесуален кодекс
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 0.00 лв. / 0.00 €За услугата се заплаща такса
Дължима такса:
· За държавните съдебни изпълнители не се заплаща такса.
· За частните съдебни изпълнители се заплаща такса в зависимост от исканата услуга.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/death-and-succession/13c2b6d0-26c7-41d2-aa93-845279bd9831.
· По банкова сметка:
IBAN: BG76IABG74748400910601,
BIC: IABGBGSF
ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД
Кодът за вида плащане е: 448007.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път