Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Сектор "Административно обслужване и архив"
Адрес: обл. Кърджали, общ. Кърджали, гр. Кърджали,
Код за междуселищно избиране: 0361
Телефон за връзка: (0361)67314, 67311
Адрес на електронна поща: ao@kardjali.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, непрекъснат режим на работа
Заявяване на услугатаЗаявителат подава заявление с придружаващите документи за услугата и администрацията ги преглежда за допустимост
Необходими документи
- Документ за собственост, освен ако същият е вписан в Имотния регистър
- Документ за платена такса
Начини на получаване на резултата от услугата
- Лично или чрез пълномощник от ЦАО
- Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес
- Като вътрешна куриерска праткаа
- По електронен път на посочената от заявителя електронна поща
- Чрез профила на заявителя в ССЕВ
Закон за устройството на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 55.00 лв. / 28.12 €Банкова сметка на община Кърджали
IBAN - BG 09 DEMI 92408400072453
BIC - DEMIBGSF
„Търговска банка Д” – ТЦ – Кърджали
Вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път