Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно,правно,информационно и финансово- стопанско обслужване"
Адрес: обл. Монтана, общ. Вълчедръм, гр. Вълчедръм,
Код за междуселищно избиране: 09744
Телефон за връзка: (09744)2130
Адрес на електронна поща: kmet@valchedram.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 18:00, почивка 12.00 ч. - 14.00 ч.
Работно време на центъра за административно обслужване е от 08,00 ч. до 18.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаПодава се заявление по образец, съгласно Приложение № 4 на Информационния справочник на предоставяните административни услуги в Община Вълчедръм.
Допустим заявител: Издават на лицата, за които се отнасят, на законните им представители, на техните наследници. Издават и на трети лица, когато са им необходими за изпълнение на техни законоустановени правомощия или когато същите са изрично упълномощени от лицата, за които се отнасят, от законните им представители, от техните наследници. Заявителят удостоверява самоличността си с документ за самоличност.
Необходими документи: Документ за собственост.
Закон за общинската собственост
За услугата се заплаща таксаСъгласно Наредба № 9 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Вълчедръм – чл. 36, (а), т. 11:
За физически лица:
Обикновена - 6,00 лв.; Бърза - 9,00 лв.; Експресна - 12,00 лв.
За юридически лица:
Обикновена - 10,00 лв.; Бърза - 15,00 лв.; Експресна - 20,00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път