Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Човешки ресурси и ГРАО"
Адрес: обл. Ямбол, общ. Тунджа, гр. Ямбол, гр. Ямбол, пл. "Освобождение" № 1, п.к. 8600
Код за междуселищно избиране: 046
Телефон за връзка: (046)684206
Факс: не
Адрес на електронна поща: contact@tundzha.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време: 8:00 часа до 12:00часа и от 13:00 часа до 17:00часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адресПостоянният адрес се заявява чрез подаване на заявление от лицето в кметството на съответното населено място. Служителят проверява самоличността на заявителя, приложените документи по чл. 92, ал.2-7 от Закона за гражданска регистрация и регистрира заявената услуга в електронната система за документооборот.
Необходими документи:
1.Искане -Приложение 1
2. Документ за самоличност на лицето за справка / Нотариално заверено пълномощно.
3. Документ за собственост/ Договор за ползване на имота за жилищни нужди/ Декларация по чл.92, ал.3 или Декларация по чл.92, ал.6 от ЗГР за съгласие на собственика на името за извършване на адресна регистрация по постоянен адрес/ Настанителна заповед или договор за наем за лица, настанени в държавни или общински жилища/ Договор за предоставяне на социални услуги/ Договор за настаняване в специализирани институции.
Наименование : Електронно предоставяне на услуга:Услугата се предоставя по електронен път на „Единен портал за достъп до електронни административни услуги“ чрез следните средства за идентификация:
Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП)
Квалифициран електронен подпис (КЕП)
Ниво на осигуреност: Високо
Срок и процедура по предоставяне на услугатаСрок по предоставяне:
- Обикновена услуга - 3 дни;
- Експресна услуга - 1 ден.
Процедура по предоставяне:
Регистриране на искането. Извършване на проверка в локална и национална база данни, както и в регистрите по гражданско състояние. Изготвяне и подписване на удостоверението. Предоставяне на изготвения документ, лично на заявителя или чрез упълномощено от него лице.
Изисквания:
Услугата се предоставя лично или чрез упълномощено лице.
Не се изискват допълнителни документи.
Услугата се предоставя от кмет на община, кмет на кметство, кметски наместник или определени от тях, длъжностни лица.
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 6 лв.
За експресна услуга 10 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път