Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Управление на проекти и общинска собственост
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Септември, гр. Септември, гр.Септември, ул. "Александър Стамболийски" №37а, п.к. 4490
Код за междуселищно избиране: 03561
Телефон за връзка: (03561)7038
Адрес на електронна поща: i.dacheva@septemvri.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:30, регламентирана обедна почивка 12:00 до 13:00часа
ЗаявяванеСъс заявление по образец.
Необходими документиДекларация по образец за регистрация в Търговския регистър
Декларация, че юрид. лице не е в процедура на ликвидация и несъстоятелност
Документ за платена такса
Документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация - разрешение за ползване или Акт 16
Заявление
Копие от договор за наем
Копие от документи за собственост
Копие от документи, удостоверяващи профес. и езикова квалификация на управителя на туристическия обект
Нотариално заверено изрично пълномощно /в случите на искане от други лица/
Справка зо професионална и езикова квалификация на персонала на обекта
Формуляр за определяне на категорията
Начини на получаване на резултата от услугата
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой