Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Габрово, общ. Габрово, гр. Габрово, пл. Възраждане № 5, п.к. 5300
Код за междуселищно избиране: 066
Телефон за връзка: (066)800200, (066)810642
Факс: (066)800201
Адрес на електронна поща: governor@gb.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на звеното за адм. обслужване е без пракъсване.
Заявяване на услугатаУслугата може да бъде заявена:
- лично в Центъра за Административно Обслужване на гражданите (ЦАО) - Областна администрация Габрово, пл. "Възраждане" №5;
- чрез упълномощен представител в Центъра за административно обслужване на гражданите (ЦАО) - Областна администрация Габрово, пл. "Възраждане" №5;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- Устно в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
- По електронна поща - governor@gb.government.bg
Идентификация на заявителя: Проверка дали лицето е правоимащо.
Изпълнение на услугата:
- Преписката се регистрира в деловодството на основание подадено заявление по образец IISDA-1969;
- Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
- Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
- Полученото заявление се резолира от областен управител към директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“, който го разпределя за изпълнение към служител от специализираната администрация;
- Заявлението се разглежда в нормативно регламентираните срокове. При необходимост преписката се доокомплектова. Сроковете текат след пълното окомплектоване на заявлението;
- Съставеният документ по заявената услуга вкл. с всички приложени документи по преписката се предават на областен управител за подпис;
- Подписаните документи се предават със задача на деловодството за регистриране на документ за заявителя;
- Екземплярът за заявителя се съхранява до получаване срещу подпис или изпращане по пощата. При изпращане по пощата се сканира и въвежда в АИС обратната разписка за получаване. При получаване на ръка лично се отразява в АИС датата на връчване. При получаване от упълномощено лице се прилага копие или оригинал от пълномощното, ако е за многократно използване;
- Преписката се архивира.
Предоставяне на резултата от изпълнението
Услугата се предоставя в съответствие с правомощията на областен управител по ЗУТ на заявител
Информация за етапа по обработка на преписката:
- предоставя се от служителите в Центъра за административно обслужване;
- на телефон 066/810642; 066/810640;
- чрез имейл: governor@gb.government.bg
Средства за електронна идентификацияНиво на осигуреност - високо
Средство за идентификация - КЕП
Необходими документиПриложения:
1. Технически паспорт на строежа – 2 екземпляра
Единият оригинал на хартиен носител и на магнитен носител, след заверка се съхранява в архива на областна администрация, съгл. чл.15, ал.1 от Наредба №5 от 28.12.2006г. Възложителят предоставя заверено копие от техническия паспорт на строежа на Агенцията по геодезия, картография и кадастър.
Проверка за редовност на исканетоПроверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап. При непълна преписка на заявителя се изпраща съобщение с възникналите несъответствия и срока за отстраняването им. Производството се прекратява, когато в законовоустановения срок не се отстранят несъответствията.
Създаване на резултатИзвършва се фактическото изпълнение на услугата: Регистрира се техническият паспорт в регистър, воден от Областна администрация - Габрово. Вписва се поредния номер от регистъра, подпис и печат на Областен управител на челната страница на всички екземпляри от техническия паспорт. Изпраща се екземпляр от техническия паспорт до съответните общини.
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугатаДокументът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- на ръка в Център за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
- по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
На заявителя се предоставя с придружително писмо регистриран екземпляр на техническия паспорт на строежа.
Закон за устройство на територията