Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2058 Издаване на справки по искане на съдебни изпълнители

      Издаване на справки по искане на съдебни изпълнители
  • На основание на:
    • Граждански процесуален кодекс - чл. 431, ал. 3; чл. 431, ал. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • до 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Съдебният изпълнител има право на достъп до информация в административните служби, които водят регистри за имущество или разполагат с данни за неговото имущество. Той може да прави справки и да получава сведения за длъжника, както и да иска копия и извлечения от документи.
      За информацията по гореописаното, необходима за съответното изпълнително производство, както и за вписване на обезпечителни мерки по него се дължи съответната държавна или местна такса, освен в случаите по чл. 83, ал. 1 и чл. 84. Таксата се заплаща от взискателя и е за сметка на длъжника.

      Ще Ви бъде издадена справка за предоставяне на данни по искане на съдебен изпълнител. 

       Кой може да заяви услугата:
      Държавен съдебен изпълнител.
      Частен съдебен изпълнител.
       Справката може да се отнася само до физически лица, които подлежат на гражданска регистрация в Република България, за които са съставени актове за гражданско състояние или които са вписани в регистъра на населението.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно правно и информационно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. Монтана, общ. Бойчиновци, гр. Бойчиновци, гр.Бойчиновци, ул."Гаврил Генов" № 2, п.к. 3430
Код за междуселищно избиране: 09513
Телефон за връзка: (09513)22-36
Адрес на електронна поща: kmet@boychinovtsi.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Центъра за административно обслужване работи без прекъсване от 08.00 до 17.00 часа
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане