Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, правно, информационно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. Хасково, общ. Ивайловград, гр. Ивайловград, ул. България 49, п.к. 6570
Код за междуселищно избиране: 03661
Телефон за връзка: (03661)6090, (03661)6528, 0885504010
Факс: (03661)6022
Адрес на електронна поща: obshtina@ivaylovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С обедна почивка от 12.00 до 13.00 часа.
заявление1. Подаване на документи
Прием на документи с приложените документи в ЦУИГ:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Актуална скица на имота (по служебен път);
Документ за собственост - нотариален акт, съдебно решение, протокол за зъвод във владение;
Платена такса за административната услуга.
2. Завеждане
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел "Общинска собственост".
3. Получаване
Получаване на индивидуалния административен акт от ЦУИГ по избран от заявителя начин.
Закон за общинската собственост
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 20.00 лв. / 10.23 €
За бърза услуга 25.00 лв. / 12.78 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта