Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно правно и информационно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. Монтана, общ. Бойчиновци, гр. Бойчиновци, гр.Бойчиновци, ул."Гаврил Генов" № 2, п.к. 3430
Код за междуселищно избиране: 09513
Телефон за връзка: (09513)22-36
Адрес на електронна поща: kmet@boychinovtsi.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Центъра за административно обслужване работи без прекъсване от 08.00 до 17.00 часа
Заверка на документи по гражданско състояние за чужбина Подава се заявление по образец, съгласно Приложение № 5 от Наредбата за административното обслужване.
Допустим заявител: Лицето, за което се отнася или негов законен представител. Могат да се заверяват и на трети лица, когато са им необходими за изпълнение на техни законоустановени правомощия или когато същите са изрично упълномощени от лицата, за които се отнасят, от законните им представители, от техните наследници. Заявителят удостоверява самоличността си с документ за самоличност.
Необходими документи: Документът, чиято заверка се иска.
Средства за електронна идентификация и нива на осигуреност
Средства за електронна идентификация, чрез които гражданите и организациите заявяват предоставяните от Община Бойчиновци електронни административни услуги (в изпълнение на чл. 5, ал. 5 от ЗЕУ):
Вход с КЕП – Ниво на осигуреност „Високо“
Вход с Облачен КЕП – Ниво на осигуреност „Високо“
Вход с е-Автентикация – Ниво на осигуреност „Високо“
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път