Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2075 Издаване на удостоверение за семейно положение, съпруг/а и деца

      Издаване на удостоверение за семейно положение, съпруг/а и деца
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1; чл. 106, ал. 1, т. 1, във връзка с; чл. 5, т. 4
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 12
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 14
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • до 3 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Заявяване на услугата:
      Заявителят попълва искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението.
      Заплащане на услугата:
      Заявителят заплаща такса за услугата .
      Издаване на удостоверението:
      След извършване на справка в регистрите на населението Длъжностното лице издава удостоверението от НБД "Население".
      Получаване на удостоверението:
      Удостоверението се получава по посочения от заяветеля начин.

  • Ограничения и условности:
    • Удостоверения се издават на лицата, за които се отнасят, на законните им представители, на техните наследници. Удостоверения могат да се издават и на трети лица, когато са им необходими за изпълнение на техни законоустановени правомощия или когато същите са изрично упълномощени от лицата, за които се отнасят, от законните им представители, от техните наследници. Удостоверения се издават и по реда на Административнопроцесуалния кодекс, Гражданския процесуален кодекс

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно правно и информационно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. Монтана, общ. Бойчиновци, гр. Бойчиновци, гр.Бойчиновци, ул."Гаврил Генов" № 2, п.к. 3430
Код за междуселищно избиране: 09513
Телефон за връзка: (09513)22-36
Адрес на електронна поща: kmet@boychinovtsi.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Центъра за административно обслужване работи без прекъсване от 08.00 до 17.00 часа
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане