Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Проекти"
Адрес: обл. Хасково, общ. Ивайловград, гр. Ивайловград, ул. България 49, п.к. 6570
Код за междуселищно избиране: 03661
Телефон за връзка: (03661)6090, 0885504010, (03661)6528
Факс: (03661)6022
Адрес на електронна поща: obshtina@ivaylovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:30, пълно работно време
Дирекция "Устройство на територията, европроекти и строителство"
Адрес: обл. Хасково, общ. Ивайловград, гр. Ивайловград, ул. България 49, п.к. 6570
Код за междуселищно избиране: 03661
Телефон за връзка: (03661)6090, 0885504010
Факс: (03661)6022
Адрес на електронна поща: obshtina@ivaylovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С обедна почивка от 12.00 до 13.00 часа
ЗаявлениеИзисквания, процедури, инструкции
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Документи за собственост на имота, право на строеж, пристрояване или надстрояване/(по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Скица – предложение.
Задание по реда на чл. 125 от ЗУТ.
Други документи свързани с посоченото основание.
Удостоверение за наследници (при необходимост)
Документ за платена такса.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Информационен центъ , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи;
Регистриране на заявлението и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към отдел Устройство на територията;
Изготвяне на Заповед за допускане /или недопускане/ изменение на подробен устройствен план;
Получаване на документите по избран от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за устройството на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 40.00 лв. / 20.45 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта