Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Хуманитарни и социални дейности"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Карлово, гр. Карлово,
Код за междуселищно избиране: 0335
Телефон за връзка: 54500
Работно време: Стандартно работно време, от 08:15 до 17:00, -
Заявяване и изпълнение
- ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
адрес: гр. Карлово, ул. Петко Събев №1
- електронен адрес: e-uslugi@karlovo.bg
- телефон за връзка:
- 0335 54 520 - Гише 1 Деловодство
- 0335 54 521 - Гише 2 Екология, управление на отпадъци и природни ресурси
- 0335 54 524 - Гише 4 Устройствени схеми и планове, кадастър и регулация, инвестиционни проекти и контрол по строителството
- 0335 54 522 - Гише 5 Постоянна приемна на кмета
- 0335 54 524 - Гише 6 Гражданска регистрация
- 0335 54 593 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
- 0897098991 - Отдел Местни данъци и такси (ул. Парчевик 8а)
* всички обаждания се таксуват спрямо тарифния план на абоната.
- работно време: от 08:15 ч. до 17:00 ч. - без прекъсване
Начини на заявяване на услугата:
- В центъра за административно обслужване лично или чрез упълномощено лице.
- Устно в Центъра за административно обслужване.
- Чрез портала за електронни административни услуги egov.bg
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - ниво IV: Извършване на сделки или трансакции по услуги от ниво III, включващи онлайн разплащане или доставка.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.karlovo.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване – e-uslugi@karlovo.bg;
г) вид на услугата - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност
- Ниво на осигуреност - високо;
- Средство за идентификация - КЕП
Начини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за сигурно електронно връчване
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Закон за движението по пътищата