Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Габрово, общ. Севлиево, гр. Севлиево, Севлиево пл."Свобода" № 1, п.к. 5400
Код за междуселищно избиране: 0675
Телефон за връзка: Стационарни, на цената на един градски разговор: 0675/396 122; 0675/396 132, Мобилен, цена според тарифата на съответния оператор: 0878621312
Адрес на електронна поща: delovodstvo@sevlievo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Искане/ заявлениеПодаване на искане/ заявление
Необходими документи
- Попълнено заявление по образец
- Копие от договора за наем или друг документ, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта
- Декларация, че лицето не е в процедура на ликвидация и притежава отстъпени права за публично изпълнение съгласно чл. 98в1 ал.2 от Закона за авторското право и сродните му права – по образец
- Документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация
- Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник
- Документ за платена такса за категоризация съгласно тарифа по чл. 69, ал. 3 от Закона за туризма.
Начин на получаване на резултата от услугата· Лично от звеното за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
Метод за идентификацияКвалифициран Ел. Подпис КЕП, Мобилен КЕП B-Trust, Мобилен КЕП Евротръст, Мобилен КЕП Инфонотари SignZone, ПИК на НАП, ПИК на НОИ.
За услугата се заплаща такса1. За разглеждане на документите за категоризиране на заведения за хранене и развлечения по чл. 124 от Закона за туризма се събират следните такси:
а) до 20 места за сядане - 75лв. / 38.35 €;
б) от 21 до 50 места за сядане – 125 лв. / 63.91 €;
в) от 51 до 100 места за сядане – 250 лв. / 127.82 €;
г) от 101 до 150 места за сядане – 400 лв. / 204.52 €;
д)от 151 до 250 места за сядане – 600 лв. / 306.78 €;
е)от 251 до 300 места за сядане – 700 лв. / 357.90 €;
ж) над 300 места за сядане – 1000 лв. / 511.29 €
2. За вписване в Националния туристически регистър (НТР) на заведения за хранене и развлечения по чл. 124 от ЗТ се събират следните такси:
а) до 20 места за сядане - 75лв. / 38.35 €;
б) от 21 до 50 места за сядане – 125 лв. / 63.91 €;
в) от 51 до 100 места за сядане – 250 лв. / 127.82 €;
г) от 101 до 150 места за сядане – 400 лв. / 204.52 €;
д) от 151 до 250 места за сядане – 600 лв. / 306.78 €;
е)от 251 до 300 места за сядане – 700 лв. / 357.90 €;
ж) над 300 места за сядане – 1000 лв. / 511.29 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път