Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Габрово, общ. Севлиево, гр. Севлиево, Севлиево пл."Свобода" № 1, п.к. 5400
Код за междуселищно избиране: 0675
Телефон за връзка: Стационарни, на цената на един градски разговор: 0675/396 122; 0675/396 132, Мобилен, цена според тарифата на съответния оператор: 0878621312
Адрес на електронна поща: delovodstvo@sevlievo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Искане/ заявлениеПодаване на искане/ заявление
Необходими документи
- Заявление по образец
- Декларация, че лицето не е в процедура на ликвидация и притежава отстъпени права за публично изпълнение съгласно чл. 98в1 ал.2 от Закона за авторското право и сродните му права – по образец
- Копия на документите за собственост на обекта /СЛУЖЕБНО/ или копие от договора за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта
- Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник
- Документ за платена такса за вписване на настъпили промени в обстоятелствата съгласно тарифата по чл. 69, ал. 3 от Закона за туризма; 6. Копие от наличното удостоверение за категоризация на туристическия обект.
Начин на получаване на резултата от услугата· Лично от звеното за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
· Чрез профил в Системата за сигурно електронно връчване
Методи за електроннa автентикацияКвалифициран Ел. Подпис КЕП, Мобилен КЕП B-Trust, Мобилен КЕП Евротръст, Мобилен КЕП Инфонотари SignZone, ПИК на НАП, ПИК на НОИ.
За услугата се заплаща такса1. За вписване на настъпили промени в обстоятелства в НТР и/или в регистрите по чл. 167, ал. 1 от ЗТ относно категоризирани туристически обекти, когато промяната води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение) - 50 лв. / 25.56 €;
2. За вписване на настъпили промени в обстоятелства в НТР и/или в регистрите по чл. 167, ал. 1 от ЗТ относно категоризирани туристически обекти, когато промяната не води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение) - 30 лв. / 15.34 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път