Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Габрово, общ. Севлиево, гр. Севлиево, Севлиево пл."Свобода" № 1, п.к. 5400
Код за междуселищно избиране: 0675
Телефон за връзка: Стационарни, на цената на един градски разговор: 0675/396 122; 0675/396 132, Мобилен, цена според тарифата на съответния оператор: 0878621312
Адрес на електронна поща: delovodstvo@sevlievo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Искане/ заявлениеПодаване на искане/ заявление
Необходими документи
- Попълнено Заявление;
- Удостоверение за регистрация №..................../. ..................... г.
- Списък на автомобилите, с които превозвачът кандидатства - на хартиен носител
- Списък с данни на водачите, които ще осъществяват таксиметров превоз от мое име, но за своя сметка, по образец ИЛИ копия на писмени договори с водачите, които ще извършват дейността от мое име, но за своя сметка
- Заверени от превозвача копия на контролния талон към знака за периодичен преглед за проверка на техническата изправност на лекия таксиметров автомобил и на картата за допълнителен преглед на лек таксиметров автомобил (приложение № 6В към чл. 8, ал. 8, т. 3 от Наредба № 32 от 1999 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства)
- Копия от удостоверенията “ водач на лек таксиметров автомобил”
- Фискален бон, издаден от таксиметровия апарат на съответния автомобил
- Удостоверение, че данъчно задълженото лице няма задължения за данъци и осигурителни вноски, освен когато са отсрочени или разсрочени по реда на Данъчния процесуален кодекс или са разсрочени по реда на Кодекса за социално осигуряване
- Квитанция за внесена такса за ползуване на общинско място (местостоянка) и холограмен стикер - комплект.
Начин на получаване на резултата от услугата· Лично от звеното за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка
- като вътрешна куриерска пратка
- като международна препоръчана пощенска пратка
Метод за идентификацияКвалифициран Ел. Подпис КЕП, Мобилен КЕП B-Trust, Мобилен КЕП Евротръст, Мобилен КЕП Инфонотари SignZone, ПИК на НАП, ПИК на НОИ.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 15.00 лв. / 7.67 €
такса услуга: - 15.00 лв. / 7.67 €
такса местостоянка: - 120.00 лв. / 61.36 €
холограмен стикер/комплект/: - 14.00 лв. / 7.16 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път