Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно обслужване
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. Независимост 1, ет.1 Център за административно обслужване, тел. 0725/68610 ; 68640 ; 68641 ; 68642 с работно време 08.00ч.-17.00ч. без прекъсване., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68610 отдел Административно обслужване - Началник отдел инж.Ваня Велкова, (0725)68640; 68641 ; 68642 отдел Административно обслужване, (0725)68644 - Мл. експерт Публични комуникации, медии и събития, (0725)68636 отдел АО - ГРАО
Адрес на електронна поща: cao@elinpelin.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Административно обслужване на ЮЛ и ФЛ чрез Центъра за административно обслужване /ЦАО/на Община Елин Пелин, вкл. и служба ГРАО. ; Осъществява деловодната дейност. Поддържа функционирането на системите в съответствие с междун. стандарт ISO 9001. Осъществява общата организация по обмена на документи чрез системата на електронен обмен на документи и Системата за сигурно електронно връчване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Общинска собственост, Транспорт, Инвестиции и проекти"
Адрес: обл. София, общ. Елин Пелин, гр. Елин Пелин, пл. "Независимост" 1. Център за административно обслужване - отдел АО тел. 0725/68610 ; 0725/68640 ; 0725/68641 ; 0725/68642. Отдел "ОСТИП" е с обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч., п.к. 2100
Код за междуселищно избиране: 0725
Телефон за връзка: (0725)68613 - отдел ОСТИП Гл. експерт ОС Цветанка Златанова, (0725)68649 - отдел ОСТИП Гл. експерт Транспорт и инвестиции Миглена Милатинова, (0725)68637 - отдел ОСТИП Гл. експерт ЕПП Гергана Атанасова
Адрес на електронна поща: eppp@elinpelin.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Участва в разработване на проекти от капиталовата програма ; подготвя документи за финансиране по национални, европейски и партньорски проекти, осигурява публичност и прозрачност. Извършва дейности по управление на ОС, вкл. земи ОПФ. Поддържа и съхранява досиета . Извършва категоризация на заведния за хранене и места за настаняване. Поддържа регистър на търговските обекти. Съгласува линии и курсове на обществения транспорт. Поддържа данни за квотата в Реп. тр. схема и внася искания за промяна.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване да заявление с искане за вписване на сградата/входа в регистъра ; За вписване на промени в органите на управление на етажната собственост по чл. 46б ЗУЕСЗаявлението се входира в отдел ЦАО на Община Елин Пели с приложени документи -
Собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост.
Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя).
Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя).
Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.
Заявлението може да се подаде:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП
Чрез лицензиран пощенски оператор
Чрез е-mail cao@elinpelin.bg
Вписване в регистъра на етажната собственост ; Вписване промени в органите на управление на етажната собственостВписването в Регистъра се прави от отдел "Общинска собственост, Транспорт, Инвестиции и проекти", като отделът издава удостоверение за вписване.
Получаване на удостоверение за вписване в общинския регистър на етажната собственостГотовото удостоверение може да се получи:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Готовото удостоверение може да бъде изпратено:
Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
Като вътрешна куриерска пратка.
Като международна препоръчана пощенска пратка.
По електронен път на електронен адрес: …………………………………………………….
Чрез Системата за сигурно електронно връчване в профил ………………………………..
Закон за управление на етажната собственост
Наредба № РД-02-20-8 от 11.05.2012 г. за създаване и поддържане на публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост
Не се заплаща за услугатаЗа услугата не се дължи такса