Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Антоново, гр. Антоново, бул. "Тузлушки герой" №26, п.к. 7970
Код за междуселищно избиране: 06071
Телефон за връзка: 06071 2222, +359884038339
Факс: 06071 2428
Адрес на електронна поща: ob_antonovo@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на Центъра за административно обслужване е без прекъсване.
Мобилният телефон за връзка на граждани с ЦАО e +359884038339 с тарифа според общите условия на А1
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи и подаванеНЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Заявление по образец
Документ за собственост;
Разрешение за строеж /акт за узаконяване/;
Протокол за определяне на стр. линия и ниво на строеж /при ново строителство/;
Акт обр.14 за приемане на конструкцията /при ново строителство/ или конструктивна експертиза при преустройство;
Констативен акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ /Акт обр. 15/;
Документи удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти;
Документ от Агенцията по кадастъра за изпълнение на изискванията по чл.175, ал.5 от ЗУТ за предадена екзекутивна документация, ако такава е необходима;
Договор с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
Договор за извозване и третиране на отпадъци /при необходимост/;
Технически и енергиен паспорт.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в ОЦУИГ
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: ob_antonovo@abv.bg; info@antonovo.bg
По факс на телефон: 06071/ 2428
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, на адрес: ===============
Технологии за електронна идентификация на гражданите и организациите при заявяване на е-услуги:
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ КВАЛИФИЦИРАН Е-ПОДПИС
ДА СЕ ИДЕНТИФИЦИРАТ И АВТЕНТИКИРАТ ПОСРЕДСТВОМ СИСТЕМАТА “ ЕАВТЕНТИКАЦИЯ“, ПОДДЪРЖАНА ОТ ДАЕУ
ПолучаванеВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
Като вътрешна куриерска пратка.
Като международна препоръчана пощенска пратка.
За услугата се заплаща ценаВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
Таксата се определя според предназначението на обекта за Издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация по чл. 177, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ на строежи от IV и V категория по НАРЕДБА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕТО И АДМИНИСТРИРАНЕТО НА МЕСТНИТЕ ТАКСИ И ЦЕНИ НА УСЛУГИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА АНТОНОВО
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в ЦАО
Чрез портала за електронни административни услуги: EASYplay.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: =================
По банкова сметка:
. "Търговска Банка Д" АД - финансов център Търговище
IBAN-BG05DEMI92408400038672
BIC-DEMIBGSF
КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път