Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Общинска собственост и екология"
Адрес: обл. Хасково, общ. Свиленград, гр. Свиленград, бул."България" №32, п.к. 6500
Код за междуселищно избиране: 0379
Телефон за връзка: 037974310, (0379)74311, 74312, 74313, (0379)74362, 74361
Адрес на електронна поща: center_gr@svilengrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Работно време през седмицата от понеделник до петък.Обедна почивка от 12.00 до 13.00 часа.
ЦАО/Център за административно обслужване /от 08.00ч. до 17.30ч. без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура по предоставяне на адм. услуга и необходими документи:Превозвачът или упълномощено от него длъжностно лице подава следните документи:
1. Заявление по образец,
2. Списък на таксиметровите автомобили в лицензията,
3. Удостоверение за техническа годност на автомобила,
4. Копие на талона за регистрация,
5. Списък на водачите на таксиметрови автомобили,
6. Договор между превозвача и водача на таксиметров автомобил и др.
7. Нотариално заверено пълномощно /когато искането се подава от упълномощено лице/.
*Задължително се представя оригинал на пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
Компетентното длъжностно лице извършва проверка на представените документи. В случай, че предоставената документация от превозвача или от упълномощеното от него лице не отговаря на изискванията, Община Свиленград му дава 14 дневен срок за отстраняване на пропуските. Компетентното длъжностно лице извършва проверка за наличие/липса на задължения на превозвача към Община Свиленград и към държавата.След извършване на проверката в десетдневен срок Кмета на Общината издава разрешението, връчва се на превозвача след като е представил документ, удостоверяващ платен патентен данък и му се връчват холограмните стикери.
Начин за получаване на резултата от услугата:- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка
Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 36 лв.
За бърза услуга 46 лв.
Банкова сметка:
IBAN: BG51DEMI92408400034740, код вид плащане:448007
BIC: DEMIBGSF
Банка: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път