Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно -правно обслужване, Гражданска регистрация на населението, Информационни технологии и Електронно управление
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Септември, гр. Септември, гр.Септември, ул. "Александър Стамболийски" №37а, п.к. 4490
Код за междуселищно избиране: 03561
Телефон за връзка: (03561)035617027
Адрес на електронна поща: muniiciipality@septemvri.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, регламентирана обедна почивка 12:00 до 13:00 часа
заявяванеСъс заявление на гише в звено за административно обслужване
Издаване на удостоверение за постоянен адрес при вече регистриран постоянен адрес Заявителят или упълномощено лице подава заявление ( по образец ).
Регистриране на заявлението.
Проверка на данните в електронния личен регистрационен картон (ЕЛРК).
Изготвяне и подписване на удостоверението.
Предоставяне на удостоверението на заявителя.
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г., изм., бр. 69 от 11.09.2012 г., в сила от 11.09.2012 г.)
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 3.5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път