Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно -правно обслужване, Гражданска регистрация на населението, Информационни технологии и Електронно управление
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Септември, гр. Септември, гр.Септември, ул. "Александър Стамболийски" №37а, п.к. 4490
Код за междуселищно избиране: 03561
Телефон за връзка: (03561)035617027
Адрес на електронна поща: muniiciipality@septemvri.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, регламентирана обедна почивка 12:00 до 13:00 часа
заявяванеСъс заявление на гише в звено за административно обслужване
Издаване на заверен препис или копие от личeн регистрационeн картон или страница от семейния регистър на населението Заявителят или упълномощено лице подава искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението (по образец).
Регистриране на заявлението.
Извършване на проверка в локална и национална база данни, в регистрите по гражданско състояние и в семейния регистър на населението.
Изготвяне и подписване на заверен препис или копие от исканите документи при наличие на данни в регистрите.
Предоставяне на документа на заявителя.
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път